Про роботу зі зверненнями громадян у першому кварталі 2021 року.

Робота зі зверненнями громадян є одним з найважливіших аспектів діяльності Державної екологічної інспекції у Хмельницькій області.

Протягом першого кварталу 2021 року на розгляд до Державної екологічної інспекції у Хмельницькій області надійшло 45 звернень. За результатами розгляду звернень громадян, 15 з них було вирішено позитивно, по 9 зверненнях було надано розяснення, 4 звернення було надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», по 17 зверненнях розгляд триває.

Найбільшого резонансу за звітний період набуло звернення з питання пошкодження дерев на території парку-памятки садово-паркового мистецтва місцевого значення в місті Хмельницькому. Працівниками Державної екологічної інспекції у Хмельницькій області було проведено перевірку фактів, викладених у звернення, за результатами якої виявлено пошкодження дерев різних порід до ступеня неприпинення росту. Сума завданої шкоди становить 182328 гривень. Матеріали перевірки спрямовано до Хмельницької обласної прокуратури для притягнення до адміністративної відповідальності осіб, винних у порушенні природоохоронного законодавства.

Аналізуючи звернення громадян за перший квартал 2021 року за ресурсними напрямками слід відмітити, що найбільше звернень було отримано з питань порушення природоохоронного законодавства в частині пошкодження лісових насаджень та рослинного світу – 15 звернень. 11 звернень громадян стосуються забруднення атмосферного повітря, 4 звернення надійшло з питання збереження тваринного світу та біоресурсів. Така ж сама кількість звернень була отримана з питань порушення законодавства в частині незаконного видобування надр на території Хмельницької області (4 звернення). 6 звернень стосуються  порушення земельного законодавства.

Відповіді на звернення надаються з дотриманням термінів, передбачених Законом України “Про звернення громадян”. У випадках, коли звернення не вирішується по суті в межах встановленого зазначеним законом строку, заявникові надається попередня відповідь у встановлені законодавством терміни. Саме звернення залишається на контролі до надання остаточної відповіді.


ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці